Elektron hujjatlar tizimi (ma'lumotlar va kodli fayllar) sifatida veb-sayt jismoniy shaxsga tegishli bo'lishi mumkin umumiy domen nomi va IP-manzili ostida yoki lokal ravishda kompyuter tarmog'iga kirish va uni boshqarish bitta kompyuter. "Iqtisodiyot va qonun" jurnalining maqolasida har bir sayt uchun taklif qilingan o'z nomiga ega, uni domen nomi bilan aralashtirib yubormaslik kerak [2]. Muallifning nuqtai nazaridan Huquqlar, sayt kompozitsion ish bo'lib, sayt nomi shu bilan birga himoya qilinishi kerak boshqa barcha asarlarning sarlavhalari.
Sayt, rasmiy ravishda - veb-sayt (o'qing: [veb-sayt], ingliz saytidan: veb - "veb, tarmoq" va sayt - "Joy", so'zma-so'z "joy, segment, tarmoqdagi qism") - mantiqiy bog'liq bo'lgan to'plam veb-sahifalar; server tarkibining joylashuvi. Odatda, Internetda veb-sayt noyob manzilga ega va foydalanuvchi tomonidan umuman qabul qilingan tegishli ma'lumotlar to'plami. Veb-saytlar HTTP protokoli orqali kirish imkoniyati mavjudligi sababli shunday nomlangan.
Axborot resurslari va tizimlarini ishlaydigan saytlarni yaratish ajralmas jarayon, turli mutaxassislarning ishini jalb qilish. Ushbu turdagi faoliyat veb-ishlab chiqish deb ataladi. Egalari bo'lajak saytning (shaxslar yoki tashkilotlar) o'zlari sayt yaratishlari yoki ularga murojaat qilishlari mumkin ixtisoslashgan ishlab chiquvchilar (freelancerlar, studiyalar, byurolar, idoralar va boshqalar). O'rtasidagi munosabatlar buyurtmachi va pudratchi shartnomalar, texnik shartlar, maxsus tizimlar bilan tartibga solinadi (mijozlar va freelancerlar o'rtasida vositachi sifatida ishlaydigan turli saytlar) yoki og'zaki kelishuv bo'yicha. Buyurtma qilingan ish veb-sayt yaratilishining to'liq kompleksi bo'lishi mumkin nom bilan kelishdan oldin va domenni ro'yxatdan o'tkazish, shuningdek saytni kengaytirish, texnik optimallashtirish va qayta loyihalash Borgan sari veb-saytni (portal) rivojlantirish va xizmat ko'rsatish aktivlarning kuchli segmentiga aylanib bormoqda korxonalar (tashkilotlar). Shuning uchun, ishlab chiquvchilar to'liq kunlik ishlab chiqaruvchilarni afzal ko'rishadi yoki loyihani unga ishonib topshirishadi boshqaruv xodimlarining direktorlaridan (tijorat direktori, aloqa bo'limining direktori yoki to'g'ridan-to'g'ri loyiha rahbariga, bir kunlik mutaxassislar va / yoki yarim kunlik ishchilar guruhi bilan. Maxsus roli yakuniy mahsulotning "sinovchilari" tomonidan amalga oshiriladi. Bu beri, loyihani ilgari surish va baholashda muhim rol o'ynaydi dinamik yirik loyihani ishlab chiqish bosqichi hech qachon tugamaydi. Agar siz 2-3-saytni ko'rsangiz yillar o'zgarmasdan, keyin u hech kimga kerak bo'lmasligi mumkin yoki u asosiy ma'lumotlarga talabga ega. Ammo loyihani qo'llab-quvvatlash mas'uliyatli biznesga aylanmoqda. Shuning uchun, yaratish va reklama sayt loyihaning faol va foydali ishlashiga olib keladi. Axir veb-sayt yaratishning asosiy vazifasi foyda.